سلام و عرض ادب
اين وبلاگ جهت جلوگيري از فريب دوستانيکه مثل من از طريق گوگل با سايت: لسترلوک (https://lasterloc.com) آشنا ميشن ثبت ميکنم تا بتونم حداقل اندکي به سهم خودم جلوي فعاليت کثيف اين باند ي رو بگيرم.
متاسفانه چند روز پيش بود که از اين سايت اقدام به خريد سرور کلاد هتزنر پلن cx21 کردم. جالبه بدونيد مبلغ نرمال خريد اين سرور در شرکتهاي ديگه 70 هزار تومن بود ولي اين سايت هزينه 100تومن اعلام کرد و من دليل قيمت بالا رو ازش پرسيدم و گفتن پشتيباني ما عالي ست و اين هزينه بابت پشتيباني دريافت ميشه. من هم خام شدم و چون پشتيباني برام مهم بود پرداخت کردم.
چشمتون روز بد نبينه بعد از پرداخت هزينه هر تيکت به فاصله يک الي دو روز پاسخ داده ميشد اونهم نه پاسخ درست بلکه پاسخهاي الکي بدون رفع مشکل.
پس از چندبار اعلام نيتي مجبور شدم درخواست ريفاند بدم. که با پاسخهاي احمقانه شون مواجه شدم و در آخر اعلام کرد که پولتون رو ريفاند نميکنيم.
پس من مجبور شدم به اينماد شکايت کنم که متن شکايتمو در زير ميارم:
1398/05/30 05:20:08 - شاکي
با سلام اينجانب به دنبال سرور مجازي از شرکت هتزنر آلمان بودم که با سايت اعلامي آشنا شدم اما به دلايل زير درخواست عودت هزينه پرداختي ام را دارم که متاسفانه مدير سايت از اين موضوع سرباز ميزند. لازم به ذکر است بنده دانشجوي حقوق جزا و جرم شناسي در مقطع دکتري هستم و از قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان و همچنين قانون تجارت الکترونيک اطلاع دارم. دلايل انصراف: 1. عدم ارائه خدمات پس از فروش: ايشان برخلاف صحبتها و مکاتبات پيش از خريد مبني بر تنظيمات سرور در روز اول، به هيچکدام از تعهدات خود پايبند نبودند. 2. تاخير فوق العاده بالا در پاسخگويي به تيکت ها: اين مورد گاهاً به 24 ساعت مي رسيد. جالب اينکه در امضاء تمام پاسخ هاي ايشان اين جمله درج شده است: "پاسخگويي تيکت در سه شيفت (صبح-بعد از ظهر - شب ) به صورت 24 ساعته انجام ميشود" که مصداق بارز فريب و نيرنگ مي باشد. 3. تغيير رمز ورود به پنل WHM سرور مورد نظر: حدود ساعت 16 روز گذشته هنگامي که بنده داخل پنل WHM بودم ناگهان از آن لاگ اوت شده و از آن پس با پيام رمز اشتباه مواجه شدم که با ثبت تيکت ايشان بعد از 24 ساعت رمز جديد به من دادند که خود نشان دهنده دسترسي ايشان به اطلاعات سرور من و عدم امنيت آن مي باشد. جالب آنکه برخلاف ديگر نمايندگان هتزنر اين فرد از ارائه پنل به بنده اجتناب کرده و قطعاً يکي از دلايل آن مي تواند دسترسي بي حد و مرز به اطلاعات داخل سرور و حريم شخصي من مي باشد. ضمن تشکر بابت وقتيکه صرف مطالعه اين شکايت فرمودين و فارغ از دلايل آورده شده توسط اينجانب، تنها با استناد به ماده 37 قانون تجارت الکترونيکي مبني بر "در هر معامله از راه دور مصرف كننده بايد حداقل هفت روز كاري، وقت براي انصراف (حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جريمه و يا ارائه دليل داشته باشد. تنها هزينه تحميلي بر مصرف كننده هزينه باز پس فرستادن كالا خواهد بود" تقاضاي عودت هزينه پرداختي ام را در کمترين زمان ممکن دارم. با تقديم احترامات، حسين رهنما
اسکرين شات از شکايتم و بي پاسخ ماندن آن معلوم الحال:
لازم به ذکر هست من برام مبلغ 100ت مهم نيست و خيلي بيشتر از اينا هزينه ميکنم تا ايشون رو به دادگاه بکشونم. ضمنا همونطور که گفتم اين وبلاگ رو براي جلوگيري از متضرر شدن بقيه ايجاد کردم.
به زودي اطلاعات دقيقتري از اين شيادان ثبت خواهم کرد.
خوشحال ميشم اگر کسي مثل من کلاه سرش رفته تو کامنت اعلام کنه تا باهم پيگير بشيم.
با سپاس
درباره این سایت